Friday, January 4, 2013

Salam 1 Malaysia...

Saja nak bagitau aku ada 8 tuition yang aku amik for this year. Alaaaa bukan aku sorang. Semua spm candidates yang rajin semua daftar banyak tera tu jugoks. So semalam aku dah start tusyen 4 subjek. Chem, Eng, Acc dan Sejarah tak start pon lagi. Aku pi merata tuition taun ni. Not at the same syarikat tuition la. And i take dua home tuition iaitu add math dan chemistry. Maigod sayang gila kat cikgu2 diaaa.. Baik sungguh. Dah baik, faham pulak :) Ala secara logik aku bayaq mahai mahai takkan la dia nak maki aku, buat cengey (garang) dll. Tak laku la dia nanti kalau aku buat surat berenti xD atudiaaaa

Taun lepas aku pelik gila ah. Cemana Mad boleh kenai aku. Dan cemana budak comel kt tuition tu boleh tau nama aku, aku pun taktau nama dia. Dan cemana sorg lagi tu tau fb aku. Maigod konflik gila. Aku rasa depa tau sebab stalk kat registration name kot. Entahlew. Btw Physic i pergi Doreme. Bio i pergi lol takmau habaq. Math i pergi Doreme. Pi la wei cikgu dia star punya. Soalan bocoq semua ada. In soalan bocoq we trust. Kebendaaaa haha
So for this year aku semangat belajar pedia taktau. Mungkin roh SPM dah masuk dlm jiwa. Aku takmau main2, berangan, crush, PS2 semua dah. Tapi online masih perlu. Apa yang mengejutkan aku boleh jawab semua hw yang teacher bagi. Im so surprised. Bukan apa sebab last year aku ni jenis copy hw kawan ja wkwkwkwkwkwkwkwkwkwk sebab aku tak faham. But this year aduii pelik gila. Tapi alhamdulillah :) aku harap aku kekal macam ni. Kekal rajin. Aminnnn

Dan mesyuarat agung pengawas pss telah diadakan khamis lalu. Aku jadi Ketua Biro Pameran. Macam tak pcaya ja sebab aku baru jadi pngawas pss tu 3 hari ja. Tu pun kerjaaaa, haram satu pun tak buat lagi. Hew hew hew. Takpa la aku anggap itu sebagai rezeki :) i hope 2013 will bring me luck. (kerja pngawas pss yg melambak sedang menanti)

So i am a new me. Pedia la ayat ni pelik gila kan. Aku nak cakap aku dah totally berubah XP tapi jiwa loyar buruk masih kekal la xD Aim aku dah berubah. SPM of kos kena fokus no more gedik2 time. Sikap pon dah berubah. Taun ni (since last year act) aku jadi sejenis manusia yang...... 













Betui wei aku jenis yang buat tak heran dah padahal dulu aku ni minah kepoh. Boleh tahan jugak aaa busybody aku ni. (Ceyy bajet kepoh gila boleh xD) But sekarang aku tak heran dah. Aku buat hal aku. Hang buat hal hang. Muka aku always blank, pokerface bila aku keluar dari kelas. Tapi bila masuk kelas atudiaaa mulutttttt X)))) but still aku dah tak happy go lucky. Hmm dah habaq dah kot noh. Tapi macam bohong ja. Aku dok ceria tu jugak. Cuma deep inside, only Allah knows :) K keling gila aku. Kesahhh sama.


Sooo i have account class sat lagi. End here la nohhh.. Bye. Assalamualaikum diary ku sayang... 
Muahh sikit :*




No comments:

Post a Comment