Friday, January 11, 2013

Assalamualaikum


Haaa tau dak lawak gila bila time aku tengah sapu sampah then M suddenly said to me with his pokerface, "aaaa pgawas pss tu sesuai dengan hang" like seriously memang aaa kembang jugak tapi still kelakar laaa dah aaa tetibaaa.... xD well you donno what's going on i'm sure haha.

So dear diary, hang tau kan aku bukan jenis layan laki tak tentu hala. Tambah2 lagi yang playboy kan diary kan.. Haha tau dak diary ada sorang laki hensem ni dia cakap apa tah kat aku tapi kan dengan selamba aku halau dia like "shuh shuh pi main jauh2" xD dengan alasan aku tak faham dia cakap apa. I know it sounded rude :| memang la rasa bersalah jugak tapi point yang aku nak cakap/tulis ialah aku bukan jenis layan laki dan aku memang jual mahal. SANGAT. Bagi pi muka dia hensem tara mana kalau aku tak berminat aku akan buat donno dan mungkin akan kurang hajar sikit dengan depa xD What? Problem?? well IDGAF :D *muka megah* anw muka hensem tu anugerah tuhan. Perangai hodoh tu bukan anugerah. So aku takkan hargai kalau prangai hodoh. Tapi kalau muka hensem, prangai baik atudiaaa toksah dok kata apa aaa X) aku akan pulun cupp dulu okayyy xD the pulun me is being pulun.

Well for now i love my life. Yeah sometimes ada pahit manis tapi seronok la jadi orang yang IDGAF ni. Orang yang jenis buat tak tau ni akan kurang masalah tau. Try la. Bila ada apa2 yang jadi, kami team IDGAF ni akan , "yeahh enjoy ur not-so-happy life. Bitch please my life is way interesting" xDD hehehehehehehe


For now tadak apa2 yang menarik sangat. Wait for something menarik dear diary! 


No comments:

Post a Comment