Wednesday, January 2, 2013

Assalamualaikum

Kalau aku diberi peluang untuk patah balik ke masa dahulu, lol aku enggak mau xD
Tapi kalau aku diberi peluang untuk memperbaiki kesilapan masa dahulu, oh aku nak sangat.
Benarlah kata2 bebudak twitter, "bila dia dah pergi, baru nak menyesal" 
aku dah dengar ayat ni dah lama sangat dah tapi baru sekarang nak rasa.
Haih apa2 ja lah dunia. Aku dah penat la. Tak boleh ka kalau aku hidup tenang dan fikiran aku sentiasa stabil? No no no emo-ing. No!

Btw aku harap orang yang follow aku dah x boleh baca post aku. Kerana depa ada blog baru ka apa ka lantak ah aku harap sgt xleh baca :'( i now buat blog mcm diary you know. So aku malu kalau org baca.
Btw back to story,
kes yg pekena, uji kesetiaan apa barang semua tu jeng jeng diketahui oleh crush aku. Lupa pulak yang 'dia' dengan crush aku ni dah mcm adik beradik. of kos depa share stories. i feel stupid. But luckily, crush cakap dia tau ja tapi dia x komen lebih2 pon. Yayy crush baik! xD oh sorry, EX CRUSH. Hehe.
But unfortunately, dua tiga hari lepas tu crush hantaq mesej cakap, Mak 'dia' meninggal pagi tu. 
aku..aku rasa macam kesian gila dekat dia. dan aku benci diri aku. I donno what to say anymore. My past keep haunting me. Benda rasa bersalah ni jugak la yg duk kacau otak aku 2 taun berturut turut. So bila dah share dekat 'diary' aku ni, rasa la lega sikit. Sikit ja tau dalam 9.999%


Dan for the next post, ada cerita sambungan. Entah la rasa syok pulak dapat refresh kenangan :') Yeahh bukan semua kenangan adalah menggembirakan 

No comments:

Post a Comment