Wednesday, January 2, 2013

Assalamualaikum


Hehehe first of all, sorry about post yg dulu hihi emo terlebih. Tu la aku cakap hormon tak betui. Harini mood aku ceria gila pulak. Kahkah. Adakah ini yang dipanggil gangguan remaja? Acehhh...

So for today cikgu Nabilah introduced herself as our math teacher. I thought dia garang gila so bila dia masuk kelas aku dah ready nak nanges. 'Brace yourself' di dalam fikiranku sentiasa xD Lol but what happen is haha dia senyum dan baik gila hahaha tu la dont judge a book by its cover haha k x lawak pongg.
Today we got english. Puan Asma will be teaching us for 5 months dia kata. Sorry to say aku ingat dia cakap dia ada 5 bulan lg nak hidup. LOL sorry cikgu Asma XD I was like, "pity her, she's having cancer" sorry sorry sorry sorry *lagu sorry sorry* 
And today jugak we got chemistry. Puan Tengku Azariah, Guru Cemerlang Kimia still mengajar kami :) i love her like so much. Dia baik nak mampuih dan gaya dia macam Datin dekat KL. I dont say dia pakai emas manik penuh naaaa, bukan. Cara dia cakap macam orang educated. Dan dia x pernah marah orang. Ya Allah baik sangat. 
And today we got Sivik. No interesting story. Macam biasa cikgu x pernah nak masuk dan kami balik awai. Lucky us.

For personal stories, duuhhh aku tak boleh langsung dengar suara dia. Aku bagi alasan aku benci gila kat dia but no. I never hate him. Aku cuma rasa menyesal, bersalah, sedih, kecewa and more. Aku malu dengan diri aku sebab dia terlampau baik. Haha depan aku boleh aaa noh jd baik, belakang aku haaaa xD aisehman tuduhan melulu tak baik ni. Dear you, i hope you are enjoying your new life with your new lover. Love your family. Always pray for your late mum. Semua yg berlaku ada hikmah :)

Cer teka apa yg aku dah buat kat dia? jeng jeng. Jangan expect aku baik sangat tau aku jahat jugak noh. Cenggini straight to the point, aku tengah frust dikecewakan crush tetiba dia mai mintak kapel untuk kali yang kesepuluh (aku tak tipu) Aku cakap okay padahal aku x pernah serious pon. Then dia test kesetiaan aku. Dia upah my friend untuk pekena aku. Like seriously sampai sekarang aku ingat Van der Saar oi. That Van der Sar (bukan nama sebenar) cakap dia jatuh cinta kat aku. You know what memang dia dok suka kat aku pon bukan nak perasan but benda betui dia mengaku sendiri masa form 1 == ka form 2 tah. Tapi aku ignore ja sebab aku suka kat budak hot lain. K back to story, tak guna punya Van der Sar, tak guna punya aku boleh aku pi kata boleh kapel dengan dia. I didnt know what i was doing at that time lol stupid me. i hate myself. Then tetiba 'dia' cakap sampai hati aku bt kat dia cetu, dia guna Van tu sbb nak uji aku. Then aku rasa bersalah tahap babun ar. Aku tak ingat apa jadi tapi tak lama lepas tu aku mintak break like seriously i have manners ya know. Then Van cakap dia sebenaqnya maksudkan apa yg dia ckp malam tu. Haha i was just like "permainan cinta apa hampa tengah try kat aku ni? ingat aku patung?" But you know what senang2 ja aku maafkan Van dan aku benci kat 'dia' sampai setaun. Jahat kan aku? yes i know jangan hina aku.
'Dia' ni sebenaqnya romantik gila i donno what to say but aku ni rock, gila2 sbb tu aku rasa kami kontra sangat. So i think lebih baik kami seperate. Aku ni pon bukan batak boyfriend pon. Haha dan anda tau kesudahannya. Brb sambung dalam next post

No comments:

Post a Comment