Sunday, January 20, 2013

Benda sia-sia xD

Dear diary aka blog aku yang sudah bertahun lamanya wujud...


Rasanya i shouldn't hate my complicated environment :) why? Because there's a lot of people who love me :)  Thanks to my family, sisters, friends,........ Btw kan best kalau orang hat suka aku semua muka macam Korea xD hehehehehehehe. Oh btw SUKA. They never terlebih minat, cinta or sayang. I know that. Ala besala budak2 remajaaaa. Wutt jangan ingat aku bajet + perasan pulak haha. Dear diary i know you never care thats why i tell yaaaa :D Dear silent readers, weiiiiii this is not your place. This is my diary.

=___= So my friends semua akan struggle for spm this year. So ramai gila yang daftar tuition. Aku kaget jugak actually. Mana taknya, hampir semua batch aku pi tuition. Taun lepas rempit ja memanjang. ponteng class apa semua. Taun ni harap tak buat dah okayy. Tapi bila batch aku semua pi tuition, semua pon jadi pandai. So competition dalam exam lebih meluas. Risaunyewww i cemane nihhh (buat macam care pasal exam boleh) Erm taun ni aku harap ada Malay yang dapat straight A plus from Ibrahim School. Asyik2 india cina ja. K i'm not being racist here but arghhhhh! No daehyun is stealing my heart! (tetiba) xD


Sebut pasai daehyun kan atudiaaa mai nak habaq mai. Aku dulu die hard kpopper since 2010 but then stop activity sekejap pada awal 2011 kerana PMR. Kononnya. Sehingga 2012 hidupku tidak begitu ceria sehingga lah virus BAP masuk dalam badan sehari sebelum periksa Akaun. I was supposed to study akaun tapi aku end up tengok mv warrior. Harharhar then bermulalah ceritera cinta antara aku dengan daehyun seperti fangirl fangirl yang lain. You know what? aku struggle gila utk spm taun ni sebab nak bg dapat 10A. And go to Korea buat engineering pabenda taktau la xD And i told azim about this. So cute dia kata nak buat syarikat sama sama. Haha dulu cakap nak kawin dengan aku. Puiiii hahaha janji lelaki besa la. Jangan percaya sangat. See diary? What sort of people i am. Sepatutnya aku gumbira kerana ianya janji lelaki. Janji lelaki kan always romantik blabla. Pfffttttt!!


Oh btw malam ni ada Aeril Zafrel ! Jangan lupa menontonnya yer ! Nak minat pun boleh jugak. Nabila Huda comel sangat okayy. Even kulit dia macam tan tan sikit. Tan skin kot pabenda aku taktau. Baru td aku tengok utube diorang kata (cewah anak kedah guna 'diorang') orang asia suka berlindung dari matahari sebab takut kulit gelap nanti tak cantik dah. Haha i admit that fact. Aku pun rasa menyesal gila sebab masa kecik kerja aku setiap petang adalah berjemur tengah panas main masak-masak. Takpon pakai baju sleeveless sambil panjat pokok masa tengah hari orang bang (means panas terik dalam bahasa kedah) (actually aku pon tak sure ni bahasa kedah ka dak xD) bang stands for azan okay. Bukannya abang kekanda adinda bonda okayyy, gila zzzzzzzzzzzzzzzz!



Diehardfan insan di sebelahnya. Kewujudannya
tidak pon disedari sang jejaka tsk tsk


Inilah Daehyun. Comel tahap gaban kan :* winkwink


Sooo byee! Assalamualaikum 

No comments:

Post a Comment