Saturday, November 26, 2011

Wei people yg duduk kat dunia, dengaq sini weh :P



Haih kadang2 kan aku x faham betoi dengan perempuan. Serious, kenapa emo sangat? Semua pompuan suka emo..! Fakta nih. Cuma yg membezakannya ialah samada emo teruk atau emo sikit..


Aku, Nadia ngn Anis mmg x emo. Hehe bukan nk kata. Aku pon heran ngn kami. Kalau kami terasa or what, mmg no one akan tau selagi tak tanya. Kwn lama, cikpah pon x emo. Haha ada jgk manusia yg baguih kat dunia ni.. Kami semua ni emo sikit2 ja :P rare much


Okey sebenaqnya aku ni x mudah nak benci orang #tak tipu.. Aku selalu diajaq oleh buku2 untuk berfikiran positif.. :{ Kalau orang ingat aku benci depa, sory la noh.. Haha serious aku tak benci orang pon setakat ni. Kalau ada orang cari pasai pon aku x kan benci. Mimi ajaq aku , 'kita xbaik bersangka buruk dekat orang ya yuni'. Haha mimi oh mimi :P


So the main point is kalau ada sapa2 yg terasa tu aku mintak maaf sangat2.. Kadang2 aku jd kejam sbb pengaruh okey #bajet xD dan kadang2 apa2 yg aku tulis/cakap benda pedaihh tu bukan sbb benci, tp SAYANG :D

Dan sejujurnya aku x reti nak tulis lembut2 mcm seorang perempuan sbb aku hidup bersama seorang abang yang byk mengajaq aku perihal lelaki. No wonder la weh D: aku sangat kekok untuk menulis perkataan SAYANG, DEAR, HONEY, BABY and etc etc

Dan semestinya ayat aku untuk menegoq pon agak hermm heheh agak x fake la org kata. Ckp stai x tapis sgt tuhh.. haha tp tengok jugak, kalau pedaih sgt aku tapis la jugak. Anis Sofea pon macam ni okeyh. Kawan aku mesti la sama :P


Dan once again, klu ada yg terasa, SORRRYYY :|||


Maigod maigod Li Kiseop weh!! *goosebumps* awat dia cool sangat dlm Neverland nieyh!! weh weh dia new crush aku..! weh jgn amik! xP new crush after shim za quan :OO wohoo


p/s : seriously syumi kalau terasa sory okey.. aku x pernah benci hang. aku sayang semua kwn aku x kira kwn lama atau kwn baru >:D aku cuma x suka orang tipu aku esp untuk dptkan info. Maigod memang aku x tahan. tp aku x tahan sat ja, then okey balik.. ^___^ kbye


Sumpah aku cakap, aku benci gila stalker yg bajet dia tau semua then spread kan rumors. Serious prangai busuk gila. Yang ni lagi satu, pon aku BENCI. Pompuan mmg mulut hebiaq. Aku lebih suka kwn ngan laki dari pompuan yg prangai urhh... :G dah x tahan la wei.  After this kalau aku x tegoq hang, jgn salahkan aku. kbye bloggers, first time aku marah dkt stalker

No comments:

Post a Comment